⭐⭐ شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب ارایه دهنده کلیه خدمات سیستم های امنیتی (نصب و اجرای دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی ساختمان)  با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در شهر شیراز و استان فارس می باشد. ⭐⭐

جهت مشاوره حضوری و تلفنی و همچنین بهره گیری از خدمات شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب با ما در تماس باشید.

  09302321328- 09365932204

آدرس : شیراز – مجتمع خلیج فارس – تجاری 2

 

دوربین آنالوگ به دوربین‌های مداربسته‌ای گفته می‌شود که سیگنال‌های ویدئویی را به جای سیگنال‌های دیجیتال ۰ و ۱ ، به شکل امواج آنالوگ ارسال می‌کند.

تمام انواع دوربین مداربسته قدیمی از این روش برای ارسال داده‌ها استفاده می‌کردند. امروزه برخی از دوربین‌های IP نیز دارای پورت خروجی آنالوگ هستند تا بتوان از تجهیزات نظارت تصویری قدیمی استفاده کرد.

دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز تصاویر را به وسیله یک ضبط کننده دیجیتال به اسم دستگاه DVR ضبط می‌کند. دستگاه دی وی آر سیگنال‌های آنالوگ را به یک قالب دیجیتال تبدیل کرده، آن را فشرده می‌کند و سپس تصاویر را بر روی یک هارد ضبط می‌کند. برای مشاهده فیلم، دستگاه DVR آنالوگ باید به یک مانیتور وصل باشد. همچنین دستگاه دی وی آر می‌تواند به یک روتر متصل شود تا از طریق یک شبکه داخلی برای دسترسی از راه دور پخش شود.

 دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز|خرید

استفاده از دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز برای ایجاد سیستم‌های نظارت تصویری کوچک راه‌حل منطقی است. به عنوان مثال برای سیستم های امنیتی خانه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، مشاغل کوچک و متوسط، استفاده از دوربین آنالوگ باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود، که اغلب برای کاربر نهایی در اولویت است.

شکی نیست که یک سیستم دوربین مدار بسته IP، تصویری با وضوح بسیار بالاتر با جزئیاتی بهتر از یک سیستم آنالوگ ارائه می‌دهد. در حال حاضر هزاران دوربین مداربسته آنالوگ در سراسر کشور نصب شده‌است و ممکن است بسیاری از مشاغل تصمیم به ارتقا به دوربین مدار بسته IP داشته باشند، اما هنوز هم دوربین مدار بسته آنالوگ در شیراز برای بسیاری از مشاغل بیشترین مزیت را دارد.

دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز همچنین می‌توانند در روش‌های جدید و به صورت “ترکیبی” استفاده شوند. در یک سیستم مدار بسته هیبریدی می‌توان از هر دو دوربین مداربسته آنالوگ و IP همزمان استفاده کرد. همچنین استفاده از دستگاه ویدئو انکدر (network video encoders) باعث می‌شود بدون نیاز به سرمایه‌گذاری و خرید دوربین‌های جدید، به راحتی خروجی دوربین‌های آنالوگ را به سیگنال دیجیتالی تبدیل کنید. با این کار در واقع دوربین های آنالوگ را به دوربین‌های IP تبدیل می‌کنید. ( این کار را می‌توان با دستگاه مبدل دوربین آنالوگ به ip نیز انجام داد)

بهترین دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز |قیمت

برای دانستن اینکه دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز چیست، باید حتما در مورد مزایا و معایب آن نیز بدانیم تا بتوانیم ادعا کنیم اطلاعات کاملی در این مورد داریم.

مزایای دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز

قیمت کمتر دوربین‌های آنالوگ در شیراز نسبت به دوربین‌های مداربسته دیجیتال، باعث می‌شود آنها به طور کلی مقرون‌به‌صرفه‌تر باشند.
دوربین مدار بسته آنالوگ در شیراز در هنگام طراحی انعطاف‌پذیری بیشتری دارند و می‌توان از مدل‌های مختلف در طراحی سیستم های امنیتی استفاده کرد.
تنوع بیشتری دارند. از آنجا که دوربین آنالوگ مدار بسته در شیراز مدت زمان طولانی‌تری نسبت به دوربین تحت شبکه به وجود آمده است، به همین دلیل مدل‌ها و سبک‌های بیشتری از آنها در بازار موجود است

  • مناسب برای سیستم‌های امنیتی کوچک
  • سهولت نصب و اشکال‌زدایی
  • بدون مشکل سازگاری
  • بدون تأخیر هنگام پخش فیلم
  • دور برد انتقال سیگنال بدون تجهیزات اضافی
  • قابلیت اطمینان و پایداری نظارت تصویری

دوربین آنالوگ در شیراز – نصب|اجرا

از معایب سیستم مداربسته آنالوگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

برای مناطق وسیع و مسافت‌های طولانی مناسب نیست.

دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز به طور کلی دارای قابلیت‌های بنیادی و اصلی هستند و برخی ویژگی‌هایی که ممکن است برای نیازهای شما ضروری باشد را ندارند (به عنوان مثال بزرگنمایی دیجیتال).
سیگنال‌های دریافت شده از دوربین آنالوگ رمزگذاری نشده است. یعنی یک هکر می‌تواند به طور بالقوه به سیستم شما دسترسی پیدا کند. (این مورد را می‌توان با پروتکل‌های امنیتی شبکه رفع کرد)

انواع دوربین مدار بسته آنالوگ در شیراز

طیف وسیعی از انواع دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز و اطلاعات زیادی در مورد آنها برای انتخاب بهترین گزینه وجود دارد؛ که در ادامه به آنها اشاره می کنیم. اما در مقابل پاسخ به سوال نهایی دوربین آنالوگ برای کسب‌وکار شما بهتر است یا دوربین IP، مقاله تفاوت دوربین مداربسته آنالوگ و تحت شبکه را مطالعه کنید.

از نظر شکل و کاربرد انواع مختلفی از دوربین آنالوگ وجود دارد. مانند دوربین بولت آنالوگ، دوربین دام آنالوگ، اسپید دام آنالوگ و … که می‌تواند برای محافظت از محل کار یا خانه شما مناسب باشد. اما در ادامه دسته‌بندی انواع دوربین مدار بسته آنالوگ را با توجه به کیفیت تصاویر آنها بررسی می‌کنیم:

۱. دوربین آنالوگ معمولی

وضوح دوربین مداربسته آنالوگ سنتی می‌تواند به 960×480 پیکسل برسد. هنگامی که شما یک تصویر 960×480 را بر روی یک مانیتور استاندارد با رزولوشن 1920×1080 مشاهده می‌کنید، تصویر باید کشیده شود تا متناسب با صفحه باشد که باعث ایجاد یک تصویر تار و فوکوس می‌شود.

2. دوربین آنالوگ با کیفیت بالا (HD)

به زبان ساده، دوربین آنالوگ HD دوربینی است که می‌تواند با استفاده از کابل‌های کواکسیال، خروجی فیلم با وضوح بالا تا رزولوشن هشت مگاپیکسل (3264×2448 ) را ارائه دهند. در این حالت برای مشاهده در مانیتور نیازی به کشش تصویر نیست. از دوربین‌های امنیتی هشت مگاپیکسلی معمولاً برای مشاهده فضای بزرگ مانند پارکینگ‌ها استفاده می‌شود. زیرا قادر به بزرگنمایی دیجیتالی تصویر 4K است و یک تصویر واضح و با جزئیات کافی در اختیار قرار می‌دهد.

دوربین های آنالوگ HD با سیستم‌های سنتی آنالوگ با وضوح پایین سازگار نیستند. زیرا از نوع مختلفی از فشرده‌سازی فیلم برای انتقال سیگنال ویدئو استفاده می‌کنند.

دوربین آنالوگ HD برای سیستم های نظارت تصویری که به کیفیت HD نیاز دارند؛ اما ممکن است به ویژگی‌های پیشرفته‌تر دوربین‌های IP نیاز نداشته باشند، ایده‌آل هستند. برای استفاده از دوربین‌های جدید آنالوگ HD در سیستم دوربین مدار بسته موجود، باید از DVR HD HD استفاده کنید.

فرمت‌های مختلف فیلم آنالوگ HD:

فرمت‌های مختلف دوربین مداربسته آنالوگ HD شامل: AHD ، ccHDtv ، HD-CVI ، HD-MDI ، HD-SDI ، HD-TVI است. این فن‌آوری‌های جدید از انتقال فیلم با کیفیت بالا از طریق کابل کواکسیال پشتیبانی می‌کنند. از بین این فرمت‌ها، سه مورد HD-CVI ، HD-TVI و AHD محبوبیت بیشتری دارند.

HD-TVI: مخفف عبارت High Definition Transport Video Interface که توسط هایک ویژن، بزرگترین تولیدکننده دوربین امنیتی در جهان اختراع شد.

HD-CVI: مخفف عبارت High Definition Composite Video Interface، که توسط Dahua، دومین شرکت بزرگ تولیدکننده دوربین امنیتی در جهان اختراع شد.

AHD: محفف عبارت Analog High Definition

از بین سه فرمت موجود، فرمت HD-TVI محبوب‌ترین است. HD-CVI در جایگاه دوم و AHD در جایگاه سوم قرار دارد. همچنین منطقی است که برای ضبط تصاویر این سه فرمت تصویر در دوربین آنالوگ، سه فرمت مختلف DVR نیز وجود دارد. هنگام خرید دی وی آر، می‌توانید یک دی وی آر تک فرمت خریداری کنید که مطابق با فرمت دوربین آنالوگ مورد استفاده شما باشد. یا می‌توانید یک DVR ترکیبی خریداری کنید که با هر سه فرمت سازگار باشد.

اگر برایتان سوال شده‌است که از کدام فرمت دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز استفاده کنید بهتر است؟ باید بگوییم هیچ تفاوت محسوسی در کیفیت فیلم بین این سه قالب مختلف وجود ندارد. فقط شما باید کیفیت فیلم و ویژگی‌های دوربین آنالوگی که تهیه می‌کنید را با محیط مورد استفاده‌تان بسنجید. کارشناسان ما در رایکانت در مورد مناسب‌ترین گزینه‌های دوربین و دی وی آر، متناسب با محل استفاده، و در جهت تأمین نیازهای امنیتی‌تان مشاوره خواهند داد.

دوربین آنالوگ بخریم یا نخریم؟
دوربین آنالوگ نوعی دوربین امنیتی است که برای ضبط تصاویر از سیگنال آنالوگ استفاده می‌کند. دوربین مداربسته آنالوگ با استفاده از کابل کواکسیال مانند RG59 به انواع DVR متصل می‌شود. دوربین‌های آنالوگ HD دارای سه فرمت پرطرفدار HD-CVI ، HD-TVI و AHD هستند. برای استفاده از دوربین‌های آنالوگ با سه فرمت متفاوت، باید از DVR ترکیبی استفاده کنید که قادر به پشتیبانی هر سه قالب ویدیویی باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد دوربین مداربسته آنالوگ در شیراز و یا خدمات و نصب دوربین مداربسته با کارشناسان ما در رایا ارتباطات پارسه جنوب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید