⭐⭐ شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب ارایه دهنده کلیه خدمات سیستم های امنیتی (نصب و اجرای دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی ساختمان)  با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در شهر شیراز و استان فارس می باشد. ⭐⭐

جهت مشاوره حضوری و تلفنی و همچنین بهره گیری از خدمات شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب با ما در تماس باشید.

  09302321328- 09365932204

آدرس : شیراز – مجتمع خلیج فارس – تجاری 2

بهترین شرکت های دوربین مدار بسته
بهترین دوربین های مداربسته در شیراز

بهترین دوربین مدار بسته در شیراز

امروزه با توسعه و رشد جمعیت نیاز به نظارت بر روی کارمندان، کسب و کارها، مراکز نظامی، بانک ها و غیره روز به روز بیشتر شده است. در حال حاضر سیستم های مدار بسته آفلاین یا آنلاین در شیراز کار چندین نفر را به خودی خود انجام می دهد که به کاهش هزینه و نیروی انسانی منجر شده است. ظهور دوربین های مداربسته در شیراز باعث کاهش چشمگیر آمار جرم و جنایت گردیده و با ایجاد حس امنیت در شهر شیراز و استان فارس، آرامش را به زندگی مردم استان فارس هدیه داده است. دوربین های مدار بسته در شیراز با بهره گیری از هوش مصنوعی و مجهز بودن به سنسورهای هوشمند قادر به ثبت پلاک خودرو، تشخیص چهره، ضبط صدا، ثبت ورود و خروج و غیره هستند. بنابراین شما می توانید به راحتی به دوربین های مداربسته در شیراز مانند یک نگهبان هوشیار اعتماد نمائید که به صورت 24 ساعته و بدون خستگی از محیط کار یا محل زندگی شما حراست می نماید.شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب با داشتن نیروهای متخصص و تکنولوژی به روز در جهت فروش، نصب و اجرای دوربین های مدار بسته در شیراز یکی از بهترین شرکت های دوربین مداربسته در شیراز می باشد که با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت اجرایی و پشتیانی دائم در استان فارس و سایر استان های مجاور در خدمت شما هموطنان عزیز میباشد.

شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب بعنوان مجری برتردر زمینه فروش و ارائه خدمات پشیبانی 24 ساعته از همه برند های ایرانی و خارجی در عرصه سیستم های نظارتی و حفاظتی در ایران جز 5 شرکت برتر کشور در سالهای اخیر شناخته شده است.

بهترین برند های دوربین مداربسته
با کیفیت ترین دوربین مدار بسته در شیراز

 بهترین شرکت های دوربین مدار بسته در شیراز

نیاز به امنیت و کنترل و نظارت از راه دور دنیای امروزی، موجب ایجاد و اختراع وسایل و تکنولوژی جدید و کاربردی شده است. یکی از این موارد بهترین دوربین های مداربسته در شیراز است. به صورت ثابت، بر روی سقف و یا زوایای بین سقف و دیوار نصب می شود و دارای اندازه ای به نسبت کوچک است. کاربرد بهترین دوربین مداربسته شیراز بسیار متنوع است و ساختمان عمومی و خصوصی، مراکز تفریحی، خرید، مغازه ها و حتی خطوط تولید کارخانه ها را بر می گیرد. بهترین دوربین مداربسته در شیراز به منظور نظارت، کنترل، موارد ایمنی و امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد و امکان نظارت و کنترل از راه دور و ضبط و آرشیو داده های دریافتی از دوربین را فراهم می کند.

لیست بهترین شرکت های دوربین مداربسته در شیراز

ردیف

نام شرکت/فروشگاه

نشانی

شماره تماس

1

شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب

شیراز – مجتمع خلیج فارس – تجاری 2

09302321328

09365932204

2

شرکت فنی مهندسی پارس آرتا

شیراز، بلوار صنایع، ابتدای ۲۰متری فرمانداری

07136257495

3

شرکت فارس توان

شیراز، خیابان ملاصدرا، روبروی هدایت، ساختمان رجایی

09177072416

4

حفاظت ایمن پارس

شیراز، خیابان قاآنی شمالی  07132340515
5

آریا آرسس الکترونیک

شیراز، صدرا، بلوار مطهرنیا 

09179216707

6

شرکت کاریز رایانه

شیراز، خیابان قصردشت

09171088897

7

دنیای دوربین

شیراز، خیابان سعدی، بلوار کریم خان زند، خیابان توحید

07132241633

 

بهترین برندهای دوربین مداربسته در شیراز

بهترین دوربین های مداربسته در شیراز دارای مدل های متفاوتی هستند که بنابر کاربرد، شکل ظاهری، زاویه حرکتی و فرم حرکتی آن ها می باشد. و می توانیم به دوربین دام، دوربین بالت، دوربین چرخشی یا اسپید دام اشاره کنیم. عموما دوربین مداربسته مستقل از مدل شان به سه دسته آنالوگ، تحت شبکه یا IP و دو منظوره تقسیم می‌شود. این تقسیم بندی بر اساس نحوه انتقال اطلاعات دوربین به مرکز کنترل، صورت گرفته است. پرکاربرد ترین مدل دوربین مداربسته شیراز از نظر شکل ظاهری؛شامل دوربین گنبدی، جعبه ای و استوانه‌ای و از نظر نوع عملکرد؛ گردان، حرارتی، دید در شب و .. است. برای محیط هایی که نیاز به دید 360 درجه و کامل وجود دارد، دوربین گردان مناسب است. دوربین دید شب نیز امکان ضبط تصاویر تاریکی را فراهم می کنند. هر نمونه از دوربین مداربسته در شیراز ذکر شده در صورتی که دارای پوشش محافظتی در برابر نفوذ آب باشد را می توان در فضای بیرونی مورد استفاده قرار داد. فضای مورد استفاده از بهترین دوربین مداربسته شیراز به بیرون و یا داخل محدود نمی شود

خرید دوربین های مداربسته در شیراز
بهترین و کارآمدترین دوربین های مدربسته کدامند؟

بهترین های دوربین مداربسته در شیراز را میشناسید؟

HikVision (هایک ویژن) و Hilook های لوک
داهوا (DAHUA)
یونی ویو (uniview)
سامسونگ (SAMSUNG)
سونی (SONY)
پاناسونیک (PANASONIC)
ال جی (LG)
بوش (BOSCH)
اکسیس (AXIS)
پلکو (PELCO)

بهترین دوربین مداربسته در شیراز بر اساس تکنولوژی ساخت کدامند؟

دوربین مداربسته آنالوگ معمولی در شیراز

دوربین مداربسته آنالوگ HD در شیراز

دوربین مداربسته تحت شبکه در شیراز

 

بهترین دوربین مداربسته در شیراز براساس ظاهر و عملکرد کدامند؟

خرید دوربین مداربسته در شیراز

خرید دوربین مداربسته با زاویه دید مناسب درشیراز

با پیشرفت تکنولوژی های سیستم مداربسته دوربین هایی با زاویه دید های مختلف طراحی و تولید می شوند. همگی آنها برای نظارت و تصویر برداری در شرایط مختلف کارآمد هستند. اصلی ترین موضوع در خرید دوربین مداربسته با زاویه دید مناسب این است که دوربین مداربسته قرار است با چه دیدی تصویری برداری کند. زاویه دید دوربین مداربسته از 60 درجه تا 180 درجه متغیر است. در نتیجه باید در ابتدا تعیین کنید چه زاویه ای از مکان باید تحت پوشش دوربین مداربسته قرار گیرد. به عنوان مثال آیا هدف تنها کنترل درب ورودی است یا محیط مورد نظر باید به طور کامل تحت نظارت دوربین مدار بسته باشد.

خرید دوربین مداربسته براساس لنزدر شیراز

یکی از موضوعات اساسی مورد توجه برای پاسخ به سوال “چه دوربین مداربسته ای در شیراز “بخریم انتخاب لنز مناسب است. این انتخاب می تواند تا حد قابل توجهی هزینه ی پرداختی برای خرید دوربین مداربسته را تحت تاثیر قرار دهد. به همین دلیل در زمان انتخاب لنز دوربین توجه به برآورده شدن نیاز، بیشتر مورد نظر خواهد بود تا از پرداخت هزینه های اضافی پیشگیری شود. به طور کلی لنز ها به سه دسته تقسیم می شوند که شامل:

لنز ثابت (Fix)
لنز متغیر (Varifocal)
لنز موتورایز (Motorize )

لنز ثابت:
اگر نیازی به تغییر زاویه دید دوربین مداربسته ندارید یا به عبارت دیگر فقط یک فضای مشخص در دید دوربین مورد نظر شماست لنز ثابت انتخاب مناسبی است. به طور مثال دوربین مناسب برای نظارت روی درب ورودی یک هتل بدون تغییر زاویه دید، دوربین مداربسته در شیراز با لنز ثابت است. لنز فیکس دوربین مداربسته دارای فاصله کانونی ثابت است. برای تغییر در زاویه دید چنین دوربین هایی باید به صورت دستی اقدام کرد. بنابراین اگر قرار است دوربین را در ارتفاع نصب کنید به این موضوع توجه کنید.

لنز متغیر یا وریفوکال:
چه دوربین مداربسته ای در شیراز بخریم که زاویه دید آن متغیر باشد؟ اگر تغییر زاویه دید و zoom تصاویر برایتان اهمیت دارد یکی از گزینه های انتخاب دوربین مداربسته در شیراز مجهز به لنز وریفوکال است. لنز وریفوکال دوربین مدار بسته دارای فاصله کانونی متغیر است. به همین دلیل به راحتی محدوده وسیع تری را می توان نظارت کرد. همچنین امکان زوم بر روی سوژه (افراد، اشیاء، متن و…) جهت بهتر دیده شدن وجود دارد.

لنز موتورایز:
لنز Motorize به شما این امکان را می دهد که به سادگی زاویه دیدتان را تغییر دهید. کیفیت zoom بیشتری در اختیار خواهید داشت. کارآیی این نوع لنزها بیشتر زمانی است که اوپراتور بخواهد حرکت دوربین ها را از دور مدیریت کند. دوربین مداربسته در شیراز با لنز موتورایز امکان حرکت طبق دستور و برنامه از قبل داده شده به دوربین نیز دارند. کاربرد این نوع دوربین ها مواقعی است که گاهی اپراتور برای نظارت در بخش مانیتورینگ حضور ندارد.

دوربین مداربسته متحرک : دام ( DOME )، اسپید دام ( SPEED DOME )، جعبه ای ( BOX )، بولت ( BULLET ) در شیراز
دوربین مداربسته بی سیم ( وایرلس ) و سیمی در شیراز
دوربین مداربسته دید در شب ( IR ) و روز در شیراز

نصب دوربین مداربسته در شیراز
بهترین نصاب دوربین مداربسته در شیراز

ویژگی های بهترین دوربین های مداربسته با کیفیت در شیراز

قابلیت دید شب (IR) :

یکی از قابلیت های لازم برای هر دوربین، دید در شب است . توانایی دوربین در این مورد باعث می شود تا دوربین در شب تصاویر مناسبی را تا شعاع مشخصی ثبت نمایند. (شروع از 20 متر)

کیفیت تصویر (رزولوشن) :

دوربین مداربسته خوب در شیراز انواع مختلف و در کیفیت های متفاوت به بازار ارائه میشوند. تا این زمان شرکت های تولید کننده ی دوربین مداربسته در شیراز دوربین های خود را با رزولیشن های 1 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل، 3 مگاپیکسل، تعداد کمی 4 مگا پیکسل، 5 مگاپکسل و 8 مگاپیکسل به بازار عرضه می شوند.

برابری تصویر دوربین با تصویر ضبط شده :

یکی از ویزگی های مهم در نصب سیستم های نظارتی این است که برخی از دوربین های مداربسته کیفیت مناسبی را در تصویر اولیه در اختیار شما می گذارند اما تصاویر ضبط شده بر خلاف تصاویر دوربین از کیفیت لازم برخوردار نیستند. بسیار مهم است که در هنگام خرید بهترین دوربین مداربسته در شیراز برند هایی استفاده کنیم تا کیفیت مناسب را تصاویر ضبط شده با کمترین حجم ممکن در اختیار ما قرار دهند.

مقاوم برابر گرد و غبار و بارندگی:

برای نصب دوربین مکان های باز لازم است تا دوربین برابر هرگونه گرد و غبار و بارندگی مقاومت لازم را داشته باشد

حال با این تفاسیر و توضیحاتی که این مقاله صورت گرفت شما می توانید نتیجه گیری کنید و با شناخت کامل برای خریداری دوربین مداربسته شیراز یا سیستم های امنیتی و نظارتی خود بپردازید و با آگاهی تصمیم بگیرید. برای برخی از افراد این مواقع کیفیت تصویر و برای برخی دیگر قیمت بهترین دوربین مداربسته شیراز اولویت است. برخی از این برند ها یکی و برخی از آن ها همچون هایک ویژن هردو فاکتور عملکردی بی نظیر را ارائه کرده اند.

از کجا دوربین مداربسته در شیراز بخریم؟

مطمئنا قبل از خرید و نصب دوربین مداربسته درشیراز سوالاتی در مورد چه دوربین مداربسته ای بخریم؟ یا مناسب ترین دوربین مداربسته در شیراز کدام است؟ مطرح می شود. بنابراین لازم است قبل از اقدام به خرید دوربین مدار بسته در شیراز، اطلاعاتی در این رابطه کسب کنیم.

  • یکی از این موارد تعیین فضای نصب دوربین مداربسته که بسته به نیاز شما می تواند فضای داخلی و یا خارجی باشد. برای هر دو فضای داخلی و خارجی مدل های متفاوتی در برندهای مختلف تولید شده است.
  • ارزیابی فاصله تصویر برداری مورد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. در این مورد باید دقیقا مشخص شود که سوژه های دورتر مورد هدف شما است یا سوژه های نزدیک.
  • همچنین در نظر گرفتن کیفیت تصاویر ضبط شده با توجه به مسافت تعیین شده نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار استدر جهت انتخاب مناسب و خرید دوربین مداربسته ارائه شود. مناسب ترین دوربین های مداربسته همیشه گران قیمت نیستند اما نداشتن آگاهی هزینه گرانی را بر خریدار تحمیل خواهد کرد.برای انتخاب یک دوربین مداربسته کارآمد و مقرون به صرفه با کارشناسان رایاارتباطات پارسه جنوب تماس بگیرید تا با مشاوره رایگان شما را در انتخاب بهترین و مناسبترین دوربین مداربسته در شیراز راهنمایی نمایند.

از کجا یک برند با کیفیت و ارزان قیمت دوربین مداربسته در شیراز بخریم؟

برند و مارک هر محصول به نوعی بیان کننده کیفیت و ویژگی آن محصول است. دوربین مداربسته درشیراز نیز به عنوان یک محصول الکترونیکی با برندهای مختلفی در بازار موجود است. حال دوربین مداربسته چه مارکی بهتر است، برای انتخاب مارک دوربین مداربسته در شیراز بهتر است سه موضوع را در نظر بگیرید. نوع کاربری، حساسیت محلو بودجه کارفرما موضوعاتی هستند که به انتخاب برند دوربین مداربسته در شیراز برای سیستم امنیتی شما جهت می دهد.

دوربین مداربسته از برند و مارک های گران قیمت لزوماً کیفیت و کارایی بیشتری نسبت به نوع هم تراز خود در برند هایی با قیمت مناسب تر ندارند. با آگاهی از برندهای موجود در بازار و در نظر گرفتن سه موضوع گفته شده در بالا می توانید انتخاب های مناسبی از گروه های متوسط داشته باشید.

با توجه به این که انتخاب دوربین مداربسته در شیراز یکی از مهمترین مراحل در تهیه و نصب سیستم های مداربسته است، در این بخش به بررسی برندهای دوربین مداربسته می پردازیم.

برندهای دوربین مداربسته در شیراز را می توان به 3 گروه عمده تقسیم بندی کرد:

برندهای گران قیمت
برندهای میان رنج و قیمت متوسط
برندهای متفرقه و OEM

برندهای گران قیمت دوربین مدار بسته در شیراز

در این گروه، برندهای بوش(BOSCH ) اکسیس (Axis) پاناسونیک (Panasonic) سونی (Sony) و… دیده می شوند. از مزیت برند های گران قیمت می توان به کیفیت و عمر بالای آنها اشاره نمود. با این حال معایبی نیز وجود دارند از جمله قیمت دوربین های این گروه است که بسیار بالاست. همچنین نبود کالا در ایران مستلزم سفارش قبل از خرید است که تا رسیدن آن به دست مشتری زمان زیادی صرف خواهد شد. هزینه نگه داری این دوربین ها نیز بیش از اندازه است، چرا که در صورت خرابی، تعمیر و پشتیبانی اغلب آنها در کشورهای همسایه انجام می گیرد.

علاوه برآن نرم افزارهای این گروه به صورت رایگان نبوده و براساس تعداد دوربین و نوع کاربری باید مبلغی پرداخت شود. اگر میزان هزینه ای که برای خرید دوربین می خواهید پرداخت کنید اصلا مهم نیست، این گروه می تواند انتخاب شما باشد اما موضوعاتی مانند خدمات و پشتیبانی و نرم افزار مناسب را در نظر بگیرید.

برندهای میان رنج و قیمت متوسط دوربین مداربسته در شیراز

این گروه شامل برندهای هایک ویژن (Hikvision)، داهوآ (Dahua)، یونی ویو (UNV) و… می شود. دوربین های این گروه با وجود قیمت پایین تر از گروه اول از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. این برند ها دارای گارانتی معتبر و پاسخگو بوده و قطعات آنها در بازار یافت می شود. نرم افزار مناسب برای این گروه از دوربین ها هم به صورت رایگان و هم غیر رایگان وجود دارد. دوربین های گروه قیمت متوسط امروزه بازار جهان و ایران را تسخیر کرده اند.

با وجود این که کشور چین تولید کننده اکثرا این دوربین هاست، سهم بیشتر بازارهای آمریکا و اروپا را نیز به خود اختصاص داده است. اکثر بانک ها، فروشگاه، فرودگاه ها و… از این برندها استفاده می کنند. خرابی در این گروه از دوربین ها بندرت دیده می شود و در صورت خرابی تعمیر آنها با صرف هزینه کمتری امکان پذیر است. به علت خدمات و پشتیبانی های خوب این گروه از برندهای دوربین و قابلیت آپدیت شدن آنها موجب شده است تا جز پر فروش ترین ها در بازار ایران و جهان باشند. در صورت صرف هزینه متوسط و خرید محصول با کیفیت خوب این گروه از دوربین ها توصیه می شود.

برندهای متفرقه و OEM دوربین های مداربسته در شیراز

برندهای متفرقه برندهای No name و OEM هستند که توسط تجار و بازرگانان در پی اهداف فقط مالی وارد کشور شده اند. دوربین های No name دوربین هایی هستند که با نام و برند مشخصی تولید نشده اند و روی آنها نامی شرکت تولید کننده وجود ندارد. معمولا دوربین های متفرقه و NO name در کارگاه های کوچک و با کیفیت های بسیار پایین تولید می شوند. از مزیت این گروه ارزان بودن آنهاست با این وجود ارزش انتخاب دوربین از این گروه چه قدر است؟

این دوربین ها عمر مفید کوتاهی دارند و خرابی در آنها بسیار دیده می شود. این گروه دارای گارانتی نیستند و حتی در صورت گارانتی بودن، آن گارانتی معتبر و پاسخگو نخواهد بود. همچنین در صورت خرید مجدد از یک مدل از این برندها کار دشواری است. زیرا این دوربین ها به یک باره وارد بازار می شوند و بعد از مدتی دیگر تولید نخواهند شد. در صورت خرابی هیچ شرکت و مجموعه ای پشتیبانی از آنها را بر عهده ندارد در نتیجه قطعات آنها نیز یافت نخواهد شد. دوربین های OEM همانند دوربین No name فاقد استاندارد و کارایی مناسب هستند. بعضا برخی از تجار هنگام خرید دوربین های No name در کشور چین نامی را انتخاب و از کارگاه تولید کننده می خواهند تا آن را بر روی دوربین حک کنند. نام هایی که ساختگیست و هیچ اعتباری ندارند مانند psn vision, light vision, vni view و… نام هایی که بیشتر با ترکیبی از view و vision ایجاد می شوند. این نام ها NOKLA در کنار NOKIA در بازار موبایل را به خاطر ما می آورد. در بازار ایران بیش از 300 نوع از این برندهای متفرقه و ساختگی وجود دارد. البته برخی از تجار نیز ممکن است دوربین های با کیفیت نسبتا بهتری از این دسته دوربین ها را وارد بازار کنند اما تشخیص آنها از سایرین کار دشواری است. از دیگر معایب این گروه عدم قابلیت به روزرسانی آنهاست و همچنین نرم افزار مناسبی برای آنها معمولا یافت نمی شود. در صورت نیاز به نرم افزار باید از نرم افزارهای متفرقه استفاده کرد.

پیشنهاد کارشناسان شرکت رایا ارتباطات پارسه جنوب این است که سعی کنید از برندهای شناخته شده انتخاب کنید و کمتر به کشور تولید کننده معطوف شوید. به طور معمول استفاده از برندهای شناخته شده بین المللی توصیه می شود. اگر تمایل به صرف هزینه معقول با کیفیت عالی و پشتیبانی خوب هستید محصولاتی از برندهای گروه دوم یا میان رنج را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

دوربین مداربسته شیراز
فروش و نصب دوربین مداربسته در شیراز
انواع دوربین مداربسته در شیراز
قیمت دوربین مداربسته شیراز
خرید دوربین مداربسته شیراز
طراحی و نصب سیستم های امنیتی شیراز
سیستم های حفاظت و امنیت شیراز
دوربین مداربسته وایرلس شیراز
بهترین فروشگاه دوربین مداربسته شیراز
تجهیزات ایمنی شیراز
دوربین مداربسته داهوا شیراز
دوربین مداربسته هایک ویژن شیراز
دوربین امنیتی شیراز
فروش عمده دوربین مداربسته شیراز
لیست فروشگاه های دوربین مداربسته شیراز

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید